Hoe te doneren

Uw bijdrage is zeer welkom. Elke euro die we ontvangen gaat naar het beoogde doel, ofwel het ondersteunen van de behoeftige kinderen of/en ouderen via de uitvoeringsorganisaties MaSe Orphans Uganda. De medewerkers van MaSe orphans Uganda zijn vrijwilligers en ontvangen geen vergoeding. Wij zijn blij met alle donaties, groot of klein. Als u wilt, kunt u uw donatie besteden aan een specifiek kind, het algemeen onderwijs of het ouderenproject, en wij zorgen ervoor dat het geld daar terechtkomt.

U kunt veilig online doneren via iDeal aan Stichting Mase via onze online

Via overschrijving
U kunt uw donatie overmaken op onze bankrekening bij ING:

IBAN: NL93 INGB 00072552 07
BIC: INGBNL2A

op naam: Stichting MASE Orphans

Fiscaal gunstig
Omdat Stichting MaSe door de Belastingdienst is erkend als ANBI-instelling, zijn giften aan Stichting MaSe binnen de gestelde regels fiscaal aftrekbaar. U kunt doneren:

• Via een periodieke gift

Het is makkelijker geworden om een ​​periodieke schenking te doen. Het voordeel is dat het volledig fiscaal aftrekbaar is. Zo'n schenking hoeft niet meer in een notariële akte te worden vastgelegd. U kunt dit direct zelf regelen via een formulier van de Belastingdienst. De enige voorwaarde is dat u minimaal vijf jaar een vast bedrag schenkt. Dit formulier kunt u hier downloaden.

• Door erfenis en legaat

Als u ons na uw overlijden wilt blijven onderhouden, zijn er twee mogelijkheden: een erfenis of een legaat. Bij een erfenis laat u een bepaald deel van uw erfenis na aan Stichting MaSe. Bij een legaat gaat het om een ​​vooraf door u vastgesteld bedrag. Een legaat kan ook onroerend goed, aandelen of artefacten omvatten. In deze gevallen realiseert Stichting MaSe de nalatenschap. Een notaris legt dit vast in uw testament.

• Zakelijke donaties

Stichting Mase kan ook donaties van bedrijven, kerken, stichtingen en organisaties ontvangen. Het fiscale regime voor schenkingen door bedrijven is afhankelijk van de rechtsvorm. Donaties zijn volledig aftrekbaar. Voorwaarde is dat de donatie wordt gedaan in het kader van de bedrijfsvoering, bijvoorbeeld in het kader van sponsoring of publiciteit.

Help Mee

Wij kunnen altijd extra hulp gebruiken om Stichting MaSe beter te kunnen steunen. Dit kan op verschillende manieren.

Word je “vriend van Stichting MaSe” dan vragen we je een donatie te doen van minimaal 5 euro of meer per maand. Hiervoor krijg je een klein welkomstkadootje uit Uganda, ieder half jaar een nieuwsbrief over de projecten en vrij toegang tot een georganiseerd evenement. Daarbij proberen we via social media en de website regelmatig te laten zien wat er gebeurt en hoe het geld wordt besteed. Heb je vragen
dan staan we altijd voor je klaar om deze te beantwoorden.

Als u het vriendschap formulier invult dan kunnen wij u het welkomstkadootje sturen en u via de mail op de hoogte houden. Doet u liever een maandelijkse anonieme donatie dan kan dat natuurlijk ook. Maak dan het bedrag maandelijks over naar bovenstaand rekeningnummer.

Word vrijwilliger in Nederland of in Oeganda! Samen met onze vrijwilligers proberen we zoveel mogelijk geld in te zamelen en ervoor te zorgen dat de financiën de doelgroep in Oeganda bereiken.

Vrijwilligers zamelen op verschillende manieren geld in. Dit kan door fundraisers, mond-tot-mond reclame, evenementen en vele andere manieren om geld bij elkaar te krijgen. Iedere kan ons mee helpen. En je hoeft geen  zeeën van tijd te hebben, want samen kijken we gewoon hoe en waar je kunt en wilt helpen. Heb je interesse laat het ons dan weten door een email te sturen naar Ons

volunteer-image (1).jpg

Word vrijwilliger

Wordt lid van  vrienden van Stichting MaSe: