Verification: ad81d75d8ef4b873 Doneren | Stichting MaSe
Doneren

Hoe te doneren?

Wij bieden verschillende manieren van doneren aan:

U kunt uw donatie overmaken op onze Stichting MaSe bankrekening bij ING:

Overboeking

IBAN: NL93 INGB 00072552 07
BIC: INGBNL2A

Naam: Stichting MASE Orphans

U kunt veilig online doneren via iDeal aan Stichting MaSe via onze online

Uw bijdrage is zeer welkom. Elke euro die we ontvangen gaat naar het beoogde doel, ofwel het ondersteunen van de behoeftige kinderen of/en ouderen via de uitvoeringsorganisaties MaSe Orphans Uganda.

hoe to doneren?
Mother and Daughter

Fiscaal gunstig

Omdat Stichting MaSe is door de Belastingdienst erkend als ANBI-instelling, giften aan Stichting MaSe zijn fiscaal aftrekbaar. U kunt doneren:

1: Via een periodieke gift

U kunt dit direct zelf regelen via dit formulier van de Belastingdienst. De enige voorwaarde is dat u minimaal vijf jaar een vast bedrag schenkt.

2: Door erfenis en legaat

Als u ons na uw overlijden wilt blijven onderhouden, zijn er twee mogelijkheden: een erfenis of een legaat. Bij een erfenis laat u een bepaald deel van uw erfenis na aan Stichting MaSe. Bij een legaat gaat het om een ​​vooraf door u vastgesteld bedrag. Een legaat kan ook onroerend goed, aandelen of artefacten omvatten. In deze gevallen realiseert Stichting MaSe de nalatenschap. Een notaris legt dit vast in uw testament.

3: Zakelijke donaties

Stichting MaSe kan ook donaties van bedrijven, kerken, stichtingen en organisaties ontvangen.

Het is met geven net als met zaaien: wie karig zaait, zal ook karig oogst verwachten

A.F. Troost

Doneren hier